woensdag 22 maart 2017

Summer Memories



Wat heb ik weer zin aan het nieuwe seizoen! De lente en zomer blijken voor mij altijd periodes van groei, verassingen, nieuwe dingen en een tijd waarin dingen snel ontwikkelen. Vaak komt alles dan samen in september. September is mijn favoriete maand. Altijd al geweest, maar de laatste jaren begrijp ik waarom. September, de maand van de oogst. Ik ben het patroon van mijn seizoenen gaan herkennen en vind het grappig dat die toevallig gelijk lopen met de seizoenen die in de natuur zijn. 

Het is niet zo dat ik in de herfst en winter stil val, helemaal niet juist, vaak ben ik dan druk om alle ontwikkelingen en doorgehakte knopen die in de zomer tot stand kwamen uit te werken. Wat ook weer zorgt voor nieuwe ontwikkelingen, maar toch is de flow ervan heel anders dan in het zomerseizoen.

Dat dit ' systeem' zo werkt in mijn leven ligt er dit jaar helemaal dik boven op, want ik zal de hele lente en de hele zomer zwanger zijn van ons tweede kindje en in september wordt het geboren. Wauw, wat een timing! Voor mij met een speciale betekenis. Maar ondanks dat ik dit geweldig vind kijk ik ook weer heel erg uit naar wat er verder weer gaat komen dit seizoen.

Ik ben ook nou eenmaal zo dat ik geniet van ontwikkeling, van nieuwe plannen en nieuwe kansen en van vrijheid. Ik voel me volop levend als ik hier middenin zit. Ik heb geen zin om gewoon mijn leven te leven en dat het dan gewoon goed was. Dat kan ik niet. Nee. Ik wil het leven leven in al zijn volheid! Dat is wat er in mij ligt en dat is dus wat ik zal doen.

Mountain Green is bijvoorbeeld een oogst van vorig jaar zomer, en hoe ik nu mijn leven ingericht heb. Werken vanuit huis in alle vrijheid. Ook zijn er ontwikkelingen geweest in vriendschappen en mijn persoonlijke groei. En zo nog veel meer... En onze caravan natuurlijk! Een van de parels van vorige zomer haha!

Hoe kwam dat zo

We hadden geen vakantie plannen, wel drie vrije weken eind juni. We hadden wel zin in een vakantie vol zon, maar geen zin om ver te reizen of allerlei ingewikkelds aan te halen, of veel geld te betalen. Helaas overal waar het dichtbij mooi weer zou kunnen zijn werd er die weken overal regen voorspeld. We hebben dagen lang zitten kijken naar leuke plekjes, overal regen..

Toen kwam HET moment (het moment waar ik altijd zo van hou, het moment van de onverwachte wending, van de verassing, het wilde plan, van het leven in al zijn volheid) dat man en ik elkaar aankeken en op hetzelfde moment dezelfde gedachten kregen. De ouders van Laurens zaten die weken in Italiƫ, op een fantastich rustige natuurlijke camping aan een meertje met verder niks, en zij hadden daar nog een tweede (oude) caravan leeg staan. Oh, en 29 graden met zon, elke dag. Ja! Toen ging de bal rollen, we hebben ze gebeld en zijn twee dagen later op het vliegtuig naar Rome gestapt. Met alleen een koffer, baby (toen 1) en een draagdoek. Wat heerlijk!

Daar aangekomen bleek het een perfecte vakantie te zijn. De plek, het weer, de sfeer. En geen spullen bij ons. We hebben de hele vakantie onze baby op de rug geknoopt en heerlijk gewandeld door alle oude dorpjes en prachtige natuur. En bekenden in de buurt maar toch op afstand. Laurens is zo'n beetje opgegroeid in deze caravan op deze camping, dus voor hem was het leuk om alles nog een keer mee te maken. Als dit het geweest was was ik er net zo blij over als nu, maar er lag nog een andere onverwachte wending klaar. 



Aan het einde van de vakantie besloten wij deze caravan te willen hebben, en dat kon! Dus toen hadden we een week later een retro caravan voor de deur staan :) Ohyeah! Hoezo onverwachte wending :)


De rest van de zomer hebben we de caravan opgeknapt en naar onze smaak ingericht. Hij is helemaal op-en-top retro gebleven, maar wel fris en met een lekker matras erin!

En wat zo leuk is, we gaan natuurijk zelf met de caravan op vakantie en weekendjes weg aankomende lente en zomer, maar de caravan is te huur! We willen graag delen in wat een fantastische vakantie je kan hebben in deze caravan. Het is echt een knus ding, eenvoudig, met speciale zomersfeer en een gouden glans.



Dus, hebben jullie nog niet echt plannen voor jullie weekendje weg, lentevakantie, zomervakantie etc.? Don' t forget this!! De Mountain Green Caravan is te huur! (vanaf nu tot eind oktober) 
Voor meer info en beschikbaarheid stuur je een mailtje naar info@mountaingreen.nl of kijk HIER

(soms komt onze reactie terug op de mail in postvak-ongewenst terecht, hou deze de komende dagen ook even in de gaten, we beantwoorden jouw mail altijd!)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten